zadzwoń:

22 455 56 01

Jeżeli potrzebujesz pomocy odwiedź nasze:

Centrum Wiedzy

lub

Zadzwoń 

Jeśli masz pytanie

zadzwoń:

22 455 56 00

lub

Wypełnij formularz kontaktowy

Oddzwonimy do Ciebie 

 

Serwis Między Firmami


Między Firmami – elektroniczny listonosz dla Twoich e-faktur

Proces wystawienia e-faktury w naszych systemach jest ściśle związany z usługą jej elektronicznego dostarczenia, czyli serwisem Między Firmami. Dzięki temu, że wszystkie wersje naszych produktów zostały przystosowane do współpracy z tym serwisem, to zapewniają im pełną integrację procesów biznesowych: od momentu wystawienia faktury, poprzez jej wysłanie, odebranie, akceptację, zadekretowanie po zaksięgowanie. Dodatkowo nasi klienci mają możliwość łączenia użytkowników oprogramowania z użytkownikami serwisu.

Zwiększona efektywność obrotu fakturami – czyli metadane w służbie księgowych

Wszystkie zdarzenia dotyczące wystawienia, odbioru czy zaksięgowania są e-faktury wykonywane w ramach pracy w aplikacji, bez potrzeby uruchamiania narzędzi zewnętrznych jak: strona www, poczta e-mail, dodatkowe oprogramowanie. Dodatkowo, jeśli dokument został wystawiony w standardzie e-faktury, to wprowadzanie danych z tego dokumentu do oprogramowania jest automatyczne i pozbawione wad ręcznego przepisywania danych.

Czym jest standard e-faktury?

Uniwersalny standard e-faktury jest plikiem PDF (obrazem dokumentu) zawierającym metadane. Dzięki temu umożliwia przekazanie w jednym dokumencie informację czytelną zarówno dla osoby odbierającej, jak i dla systemu informatycznego. Dzięki temu, e-faktura może być automatycznie wprowadzana do programów finansowo-księgowych i archiwizowana – bez konieczności drukowania, skanowania lub ręcznego przepisywania danych.

Standard e-faktury przez nas opracowany przez jest pierwszym w Polsce formatem pozytywnie zweryfikowanym przez Krajowe Forum Elektronicznego Fakturowania (KFEF). Możesz pobrać tutaj.

System powiadomień

W każdej chwili możesz uzyskać informacje o statusach faktur: pobrane, zaakceptowane, wysłane, odebrane. Taką informację możesz uzyskać z poziomu programów, ale dzięki opcji wersji webowej aplikacji Między Firmami możesz zalogować się z dowolnego miejsca na ziemi – wystarczy dostęp do Internetu. Dodatkowo możesz wybrać jak często otrzymasz wiadomość mailową o zdarzeniu w serwisie - natychmiast po każdym wystąpieniu zdarzenia lub w wersji cotygodniowego podsumowania.

Niższe koszty

Integrując swój system z serwisem możesz ograniczyć do minimum prace związane z przyjmowaniem i wystawianiem faktur. Obniżasz koszty wysyłki oraz zyskujesz błyskawiczną informację o statusie wysłanych dokumentów. W porównaniu do tradycyjnej dystrybucji dokumentów koszt wysyłki jednej faktury to od 1,5 do 5 zł plus koszty dodatkowe: papier, druk, koperta, kolejka na poczcie i czas dotarcia dokumentu do kontrahenta.

Załóż bezpłatnie konto www.miedzyfirmami.pl