zadzwoń:

22 455 56 01

Jeżeli potrzebujesz pomocy odwiedź nasze:

Centrum Wiedzy

lub

Zadzwoń 

Jeśli masz pytanie

zadzwoń:

22 455 56 00

lub

Wypełnij formularz kontaktowy

Oddzwonimy do Ciebie 

 
 

Usługi

Chcesz kupić Sage X3?

Zadzwoń:

22 455 58 59

Napisz:

[email protected]

Umowa Utrzymania Systemu

Jednym z elementów Umowy Utrzymania Systemu, dostarczanej przez Sage, jest wparcie techniczne i funkcjonalne oprogramowania zapewniane przez zespół konsultantów. Aby skontaktować się z obsługą, możesz wykorzystać działający 7/24 system webowy. Pozwala on zarejestrowanym użytkownikom, skorzystać z bazy wiedzy, zarejestrować zgłoszenie lub zaraportować nieprawidłowość. Umowa Utrzymania Systemu obejmuje następujące usługi: • Dostarczanie informacji o wydaniu aktualizacji • Udostępnianie aktualizacji oprogramowania. • Dostęp do Bazy Wiedzy i portalu rejestracji zgłoszeń • Usługa zdalnego wsparcia: - Zdalna diagnoza - Naprawa błędów


Umowa Serwisowa

W ramach Umowy Serwisowej otrzymasz rozszerzone wsparcie dotyczące również rozwoju systemu. Jest to umowa niezależna od Umowy Utrzymania Systemu, która dotyczy standardowego wsparcia. Umowa Serwisowa obejmuje następujące usługi: • Instalowanie aktualizacji oprogramowania. • Dostosowanie specyficznych rozwiązań do nowych wersji systemu. • Wsparcie funkcjonalne: - Szkolenia - Konsultacje - Audyt, pomoc, adaptacja • Wsparcie techniczne (rozwój): - Monitorowanie i wsparcie rozwoju - Audyt i optymalizacja wydajności - Dostarczanie specyficznych rozwiązań - Tworzenie raportów